dijous, 7 de novembre del 2013

apple




Apple es una marca molt cara però molt bona!!

Ja tenen iPhone 5!!!

Ara han tret iphone 5 s/c

El iphone 5c és 100 euros més barat que el 5s:

Costa 599 euros

El iphone 5 s també mola molt perquè ara te 3 colors disponibles (s'assembla molt al 5)

El preu és de 699 euros


Per fi he trobat el meu iPod d'Apple que fa tant de temps que el buscava! Estic happy flower!!!:) (que en el meu idioma vol dir que estic molt contenta jejeje)

El iPod es diu ipod nano, i fa 5 anys que el tinc. El meu iPod és violeta!!





4 comentaris:

  1. lo dels 99 euros és mentira! Ossigui q borra-ho! El més barat costa 599.:.. petita diferència!! JAJJA

    ResponElimina
  2. parla dels nexus son molt mes bons que apple miro a una wep de comparatives

    ResponElimina