dissabte, 19 d’octubre del 2013

Càncer de mama

Sabeu que avui dia 19 de octubre del 2013, és el dia contra el càncer de mama/pit, moltes dones moren per culpa d'aixó.

Amb els meus amics hem fet una cosa al whats app hem posat de perfil el llaç que va en contra del càncer de mama/pit.

Sabeu que no vaig coneixer la meva avia per culpa del càncer de pit!! La meva mare se li van morir els pares per culpa del càncer i als 12 anys es va quedar sense pares.

Jo vaig coneixer a la meva vesavia pero també es va morir de càncer de mama fa uns anys. I assobre va ser 4 dies abans del meu cumple.

M'encantaria que el càncer no existis així no veuriem tanta gent morirse per aquesta malaltia.

Sisplau per el dia d'avui que totom es posi com a perfil del whats app el llaç que va en contra el càncer de mama/pit!!


1 comentari: